Main menu

Pages

Last Firmware Xiaomi Mi 10 5G V12.5.4.0.RJBCNXM

 


Last Firmware Update Xiaomi Mi 10 5G V12.5.4.0.RJBCNXM


5g phones unlocked
unlocked 5g mobile phones
unlocked 5g cell phones
unlocked 5g smartphones
5g smartphones unlocked
5g unlocked android phones
cheapest unlocked 5g phone
note 20 ultra unlocked update
5g unlocked phone
android 5g phones unlocked
5g mobile phones unlocked
all 5g samsung phones
dual sim 5g phones unlocked
unlocked phone 5g

Xiaomi Mi 10 5G with codename is umi 
Firmware includes Global Firmware (Global ROM)



Mi 10 5G التحديث الاخير جلوبل ( جميع اللغات لهاتف ) شاومي
مع تسجيل المكالمات
وطريقة تفليش الهاتف عبر الركفري المعدل
ورابط تحميل الركفري والنظام اسفل المدونة


ملاحظة هامة 
بعد تفليش النظام وفك الشفرة لان تشتغل الشريحة كل ماعليك
SIM الدخول الي الاعدادات ومن ثم شبكة الهاتف وبطاقات
وختار يمن موبايل ومن ثم نوع الشبكة المفضل
LTE واخيرا قم باختيار تفضيل 


Info System :
File type : Arabic Global Stable with call recorder
Model : umi
Model name : Mi 10 5G
MIUI version : V12.5.4.0.RJBCNXM
Android version : 11
File size : 3.73 GB



Download Recovery TWRP Here

Download Frimware Global Here

Download Recovery Stock 12.5.2.0. Here

Unlock CDMA Here



reactions